حل تمرینهای درسی بچه های کامپیوتر(گرایش نرم افزار)

لطفا تمرینات حل شده توسط خودتونو به cppp@post.com بفرستین تا بقیه هم استفاده کنن.ممنون

حل تمرینهای درسی بچه های کامپیوتر(گرایش نرم افزار)

لطفا تمرینات حل شده توسط خودتونو به cppp@post.com بفرستین تا بقیه هم استفاده کنن.ممنون

کوئیز

سلام دوستان


ظاهرا اول ترم آقای میردوستی گفته بودن که پس از پایان هر فصل یک کوئیز میگیرن.

من در این مدت چند روز هر چقدر تلاش کردم با ایشون تماس بگیرم موفق نشدم.

خواهش من از شما عزیزان اینه که اجازه بدید من به نمایندگی از کل کلاس استاد رو از گرفتن کوئیز منصرف کنم و در عوض نمره ی کوئیز رو به ارائه اضافه کنیم.

پس لطفا روز یکشنبه که این درس رو داریم هماهنگ باشید تا یه وقت از شنیدن این حرف از زبان بنده تعجب نکنید. چون من میخوام به استاد بگم این نظر تمام بچه های کلاس هست.



با تشکر از همه شما بزرگواران

عضویت در خبرنامه

سلام مجدد.


بچه ها لطفا عضو خبرنامه وبلاگ بشین تا اگر خبری رو منتشر کردیم،سریعا متوجه شین.


برای عضویت در خبرنامه ، در سمت راست وبلاگ{پایین صفحه} ابتدا اسم خودتونو و سپس آدرس ایمیل خودتونو وارد کنید.


ممنون.

حل تمرین جلسه 4 توسط وراثت.


قرارمون پنج شنبه 29 فروردین ساعت 10 تا 12 ظهر.




تا پنج شنبه!!!   




برنامه رو براتون میذارم.ببینین.

پنج شنبه مجدد مینویسیمش.


اگر جایی رو نفهمیدین،پنجشنبه بگین.

برای استفاده از کدهای زیر،ابتدا در برنامه یک پروژه جدید ایجاد کنید 

سپس تمام کدهای پیشفرض رو پاک کنین. 

در آخر ، کدهای زیر رو paste  کنید. 


     برای دریافت برنامه  یا کلیک کنید!  یا برین به ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

خبر فوری

سلام به همگی.

با کمک و تذکر یکی از دوستان،متوجه شدم که تمرینی که تو پست قبلی نوشته بودم،اصلا ربطی به ارث بری نداره.        یک برنامه خیلی سادست.


همینجا از همه معذرت میخوام،

لینک دانلود رو فعال گذاشتم تا اگه کسی خواست برنامه قبلی رو ببینه.

اگر هم کسی برنامه رو درست نوشته،با استفاده از مفهوم ارث بری.بفرسته به ایمیل تا منتشرش کنیم.



باز هم ببخشید بابت اشتباه صورت گرفته.

دارم مطالب درسی رو مجدد میخونم تا ببینیم میشه برنامه رو نوشت یا نه؟؟؟

تمرین جلسه چهارم #C

تمرین جلسه چهارم

ورود اطلاعات دانشجویان مقاطع کاردانی،کارشناسی،ارشد و سپس چاپ آنها
ورود اطلاعات و چاپ آنها با استفاده از ارث بری.


دریافت فایل