حل تمرینهای درسی بچه های کامپیوتر(گرایش نرم افزار)

لطفا تمرینات حل شده توسط خودتونو به cppp@post.com بفرستین تا بقیه هم استفاده کنن.ممنون

حل تمرینهای درسی بچه های کامپیوتر(گرایش نرم افزار)

لطفا تمرینات حل شده توسط خودتونو به cppp@post.com بفرستین تا بقیه هم استفاده کنن.ممنون

5 ارائه منتخب درس شبیه سازی کامپیوتری

عکس 1 

عکس 2 

عکس 3 

 

 

 

سلام به همه دوستان خوبم



بابت تمام خاطراتی که توی این 2 سال با شما داشتم،ممنونم

بهترین دوران زندگیم بود و چیزهای زیادی ازتون یاد گرفتم.

وظیفمه که از همتون تشکر کنم بخاطر تمام لحظات سپری شده

ایکاش میشد دوباره این مجموعه جمع شن،ولی همه میدونیم که نمیشه

لطفا بهترینها رو واسه خودتون بسازین.


احتمالا این آخرین خبر سایت باشه.

امید که هممون در زندگی موفق باشیم.





لطفا روی هر فایل کلیک کنید،از پنجره باز شده دانلود کنید.



رقابت استعماری


داده کاوی


وب معنایی


الگوریتم ژنتیک


پردازش تصویر




با تشکر

نظرات 7 + ارسال نظر
وحید سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 11:21

سلام

لینک پردازش تصویر فعال نیست

ممنون.
اصلاح شد

ببخشید.

آرخی پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 14:11 http://arekhkuchek.blogfa.com

سلام ممنون بابت این فایل ها
ارزو میکنم هرجا که باشی موفق و پیروز باشی

دکی جون پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 20:24

اره واقعا دلم برا ی همه خوبی ها و بدی ها ،ناراحت کردنا و ناراحت شدن ها ،بخشیدن ها و بخشیده شدن هاوهمه ی اون خاطرات خوب تنگ میشه.امیدوارم که هرجای که باشین خوش خرم و سلامت باشین.به امید دیدار
.

فرخی یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 14:23

بابت فایل ها تشکر و سپاس گزاری میکنم دوست عزیز موفق و پیروز باشید .

پهلوانان یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 03:07

سلام.باتشکر از شما دوست گرامی.
آرزومند روزهای خوب برای شما وباقی دوستان....

گلی یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 14:32

سلام
باخوندن متنی که گذاشتین دلم گرفت باورم نمیشه این 2سال به این زودی گذشت.
خیلی دلم واسه این روزها و بچه ها تنگ میشه.
امیدوارم همگی یروز دورهم جمعشیم به امید دیدار:

طبرسا دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 12:52

سلام

من هم واقعا دلم برای همه بچه ها تنگ میشه و در این دو سال شیرین ترین خاطراتم رو باهاتون داشتم. برای همتون آرزوی پیروزی و تندرستی دارم

در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد